Segona Sessió Aprende amb les TIC

En aquesta segona sessió hem començat repensant el què vàrem treballar i aprendre ahir.
Jo veig que estic molt animada amb el tema TIC, cosa que fa uns anys, durant la meva primera experiència TIC a la Universitat em semblava un horror! Així que estic molt contenta amb aquesta experiència motivadora.
Les eines que vàrem aprendre no eren complicades, i això motiva el doble.

Eines que estem treballant:

- Pooplet

http://popplet.com/
Serveix per crear mapes conceptuals.
Utilitats en Educació :

  •  Resums finals
  • Avaluacions
  • Pluja d'idees
  • Coneixements previs





- Mentimeter

És un joc paregut al Kahoot, les diferències són:

  • No té opció de posar-li música de fons.
  • És més seriós que el Kahoot. 
  • No té una presentació tan animada i colorida. 
  • Pel meu grup d'edat és millor el Kahoot. 
Hi ha dos opcions: 
  • Opció pel que crea les preguntes
  • Opció pels Jugadors


- Crear  Còdig QR:

Passes a seguir: 

  1. Copiar la URL que dessitges convertir en QR. 
  2. Anar a la web: http://www.codigos-qr.com/generador-de-codigos-qr/
  3. Enganxar la URL que hem copiat abans i fer codigo. 



Aquest és el còdig QR estria d'una web de VIATGES INTERESANT:

Generador de Códigos QR Codes
Creador de Còdig QR per a enviar missatges, i crear frases :

Generador de Códigos QR Codes

Utilitats del CÒDIGO QR:

  • Veure un vídeo partir d'una imatge amb codigo QR, o un dibuix, o una foto.
  • Veure el procès. 
  • Saber més informació sobre alguna cosa, posant el codigo QR al costat de l'objecte. 
  • Buscar el tresor (pistes). 
  • Enganxam el codigo a un paper penjat i d'allí info del que desitgis. 
- Aurasma

Eina de realitat Augmentada. Donar vida a una imatge. 


Uitilitats:

  • Fer un conte a partir de un objecte. 
  • Difusió d'una activitat.
  • Donar vida a una portada. 
- Audioboom
Per gravar un audio i penjar-ho. Os deixo una mostra de com emprar-ho: 

Comentaris

  1. Ostres! JA amb el Popplet i tot! Vas avançada....així m'agrada, que tinguis curiositat i t'avancis al que explicarem!
    Molt bon recull de la feina que estem fent, segueix així!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Presentación Activitat TIC

prueba

Tercera Sessió Aprendre amb les TIC