Quarta sessió Aprendre amb les TIC

Avui hem comencant comentant aspectes positius i diferencials entre el GOOGLE DOCS i el clàssic WORD. Les avantatges que tendria el Google Docs serien entre d'altres:

  • Afavoreix el treball en grup i cooperatiu, on cada integrant pot anar editant el document sense haver de descarregar-ho cada vegada. 
  • Es guarda automaticament, sense la necessitat d'anar creant arxius nous i haver d'enviar-los als companys. 
  • Pots treballar amb ell sense la necessitat de portar un USB o algun altre tipus de suport tecnològic amb tu, sino que amb l'abast d'Internet ja podràs accedir-hi. 
Desprès hem créât un KAHOOT com a mestres, és a dir, que hem estat naltros els creadors del joc, i hem conviidat als companys a respondre i jugar. 

Desprès hem treballat amb una altra eina GOOGLE, que són els GoogleForms, que serveix per crear questionaris, formularis, enquestes, etc.  Jo he crear un questionari autoavaluable per saber el nivel de comprensió lectora o els conceptos adquirits d'alguna temàtica treballada. 

Aquí os deixo una mostra del que he creat: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfhlRaVr4b6y5W8ZHnsUD1KNSaOCD8r3cVIUzIG9wI4l6-bvw/viewform?usp=sf_link

I finalment hem creat un EDPUZZLE, que és una aplicación que ens serveix com a recurs motivador per visionat de vídeos, a la vegada que fas que els alumnes vagin responent diverses questions, o introduir explicacións o teoría sobre el que tracta el vídeo.

Os deixo una mostra del que hem fet:
https://edpuzzle.com/assignments/590daab26b0cab3e333b7965/watch


Ara ens toca pensar sobre quina eina volem emprar a l'aula segons les materies i temàtiques que estem treballant, aixi triare la més apte als meus alumnes (3 - 6 anys), i les més motivadores. Desprès en grup crearem un CANVAS i un PREZI per exposar tot el projecte.

Fins la propera i darrera sessió.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Presentación Activitat TIC

prueba

Tercera Sessió Aprendre amb les TIC